Вітаю Вас, Гість


                                         Сторінка для батьків

                                      ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ
                                                        З А П Р О Ш У Є

                                               дітей міста відкрити свої таланти.
 На вас чекають у гуртках:
Хореографічного мистецтва в колективах: сучасного танцю "Екстраверт”; бального танцю "Перлина”; народного танцю "Любава”; сучасного танцю "Конфетті”; естрадного танцю "Сузір’я".
   Розвиток музичних здібностей діти можуть отримати в гуртках: "Вокально - хоровий спів"; "Вокально -   інструментальний ансамбль";
   Розвиток декоративно- прикладних здібностей  в гуртках: "Паперопластика”; "Оригамі”; "Незвичайне поряд”; "Малюнок, графіка, живопис”; "Бісероплетіння”; "Українська-художня вишивка”; "Іграшка- сувенір”; «Виготовлення сувенірів;
   Розвиток науково - технічних навичок та вмінь діти можуть отримати в гуртках: "Технічний дизайн”; "Судномоделювання і судномодельний спорт”; "Початкове технічне моделювання”;
   Підготовка малюків до школи буде проходити у "Студії раннього розвитку”;
   Розвиток навичок акторського мистецтва можливо в гуртку "Ляльковий театр”;
   Розвиток соціально активної особистості в гуртку "Лідер”;
   Виховання екологічно грамотної поведінки в природі формується в гуртку " Юні екологи”.



   

           ОЗНАКИ  ОБДАРОВАНОСТІ  ДИТИНИ


                   Художні здібності

1. У своїх малюнках зображує різнотипні типи предметів, ситуації.

2. Серйозно ставиться до творів мистецтва, замислюється і стає дуже серйозним, коли чує нову музику, бачить гарну картину.

3. Оригінальний у виборі сюжету.

4. Завжди готовий використати будь-який матеріал для виготовлення іграшок, картин, малюнків тощо.

5. У вільний час багато малює, створює композиції, що мають художнє значення (наприклад, прикраси для дому).

6. Використовує малюнок або ліплення, щоб висловити свої почуття і настрій.

7. Може дати власну оцінку й намагається відтворити те, що йому сподобалося.

8. Любить працювати з пластиліном і глиною, клеєм.

                   Музичні здібності

1. Добре відчуває ритм і мелодію. Прислуховується до них.

2. Добре співає.

3. У гру на інструменті, у пісню чи танець вкладає багато енергії та  почуттів.

4. Любить музичні записи, прагне піти на концерт або туди, де можна послухати музику.

5. Любить співати разом з іншими, щоб виходило злагоджено й добре.

6. У співі або музиці виявляє власні почуття і стан.

               Літературні здібності

1. Може вільно побудувати розповіді, починаючи від зав'язки сюжету й закінчуючи розв'язкою конфлікту.

2. Придумує щось нове й незвичайне, коли розповідає про що небудь знайомим.

3. При розповіді виділяє головне, найхарактерніше.

4. Розповідаючи про щось, вміє дотримуватися одного сюжету, не втрачає головної думки.

5. Любить писати оповідання та вірші.

6. Своїх героїв в оповіданнях зображує майстерно, передає почуття,настрій, характер.

7. Вибирає для своїх оповідань ті слова, які добре передають емоції,почуття.

            Інтелектуальні здібності 

  1. Учень засвоює нові знання, швидко і легко все схоплює.

 2. Має почуття здорового глузду і використовує знання в практичних  повсякденних ситуаціях.

3. Добре міркує, не плутається в думках. Добре вловлює зв'язок між  подіями, між причиною і наслідком.

4. Швидко запам'ятовує прочитане або почуте, не витрачає багато часу на повторення того, що потрібно запам'ятати.

5. Знає багато про такі події, про які його однолітки не знають, не здогадуються.

6. Має великий запас слів, легко користується новими словами, вільно  висловлюється.

7. Любить читати нові книги, які читають не однолітки, а діти, старші  на рік чи два, дорослі.

8. Вирішує розумові задачі, що потребують розумових зусиль.

9. Задає дуже багато запитань.

10. Оригінально мислить і пропонує нестандартні відповіді, рішення.

11. Дуже спостережливий, добре сприймає інформацію, швидко реагує на все нове.

 

 

 Щорічні заході для батьків вихованців

  • Тиждень  відкритих дверей для батьків.(  з 15  - 20 вересеня)
  • Протягом року спільні заходи дітей та батьків: Новорічне свято, Концертна програма до 8-Березня, концертна, програма до дня захисту дітей, участь у майстер- класах декоративно-прикладного мистецтва.
  • Батьківські збори «Взаємодія педагогів та батьків у вихованні майбутнього громадянина».
  • Щорічно проводяться екскурсії на підприємства та установи міста, де працюють батьки з метою профорієнтації вихованців.
  • Екскурсії вихованців та їхніх батьків

до м. Кіровограду провели керівники гуртків: О.Долинська,О.Андрєєва.(на ковзанку)

до м. Умань керівники гуртків М.Стукаленко, К.Степанова(відвідали  Софіївський  парк)

  • Постійно ведеться співпраця керівників всіх гуртків з батьками вихованців,а саме:  батьківські збори в гуртках;   лекторії для батьків : «Гіперактивні діти», «Агресія підлітків, причини та їх подолання», «Чи знаю я свою дитини».
  • Моніторингова діяльність: анкетування, тестування, психолого – діагностичні картки,тощо.

 

                                         Анкета  для батьків  дітей , які відвідують  гуртки ЦДЮТ

Шановні батьки, дайте відповідь на запитання. Відповідаючи,  враховуйте,  що   1-це найнижчий бал,а 5- найвищий.

1.Чи задоволені Ви закладом де навчається Ваша дитина?___________________________________

2.Чи дбає заклад про розвиток здібностей Вашої дитини? ___________________________________

3.Як Ви оцінюєте надання інформації батькам про досягнення дитини:

  • інформація про досягнення моєї дитини реальна і вичерпна  _________________________
  • практично не інформована(ний) про досягнення моєї дитини ________________________
  •  інші варіанти:________________________________________________________________

4.Які Ви  маєте пропозиції щодо створення умов для розвитку здібностей Вашої дитини в ЦДЮТ?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Як Ви оцінюєте свої стосунки з керівником гуртка?_______________________________________

6.Щоб Ви хотіли змінити в організації роботи з батьками?___________________________________