Вітаю Вас, Гість
Головна » 2019 » Січень » 30 » Ділова гра, як форма методичної роботи
15:38
Ділова гра, як форма методичної роботи
 

28 січня 2019 року відповідно до плану методичної роботи            Центру дитячої та юнацької творчості відбулося засіданні нетрадиційної педагогічної ради з проблеми: Аналіз освітньої діяльності закладу    за            I – семестр 2018/2019 навчального року. Актуальність та механізми реалізації виховання соціально – компетентної особистості в закладі позашкільної освіти; Робота по створенню ментальної карти. 

Основними завданнями заходу стали:

- сприяння максимальному долученню членів педколективу до спільної  творчої роботи; 

- підвищення теоретичного та практичного рівнів фахової майстерності з виокремленої  проблеми;

- поєднання індивідуальних та групових форм роботи з педагогами закладу, стимулювання  їх до самоосвіти;

- створення відповідних умов для обміну досвідом роботи.

 

Форма проведення: Діалог – ділова гра;

Робота під час засідання була поділена на дві частини. Директором закладу, Г.Подвиженко, був проведений ґрунтовний та змістовний аналіз  освітньої діяльності закладу за  I – семестр 2018/2019 навчального року.

Методист закладу,  І.Слєпєнькова, познайомила присутніх з моніторингом рейтингового оцінювання методичної роботи педагогічних працівників закладу за  I – семестр 2018/2019 навчального року. Були зроблені певні акценти  на  прогалини в методичні роботі педагогічних працівників закладу та освітній діяльності в цілому. Прийняті відповідні рішення по покращенню роботи.

         Друга частина методичного заходу була проведена у формі ділової гри та поділена на два модулі, теоретичний та практичний. Перед початком гри педагогам була запропонована рефлексія – вправа «Фруктове дерево».  Під час теоретичного модулю шляхом «Мозкової атаки» присутні відновили знання щодо соціальної компетентності; методики діагностики комунікативно - соціальної компетентності (КСК); діяльнісного підходу до формування соціальної компетентності;   визначили ключові компетентності європейських країн та державні стандарти відповідно до НУШ. Під час обговорення даних питань, керівник гуртка «Самоврядування дітей та молоді» С.Литвинець поділилась досвідом роботи з проблеми  формування комунікативно – соціальної компетентності в дітей та молоді, роль наставництва для підростаючого покоління.

Під час практичного модулю педагоги спробували створити ментальну карту з проблеми: Соціальна компетентність – шляхи реалізації в закладі позашкільної освіти.

         Методичні заходи такого спрямування сприяють максимальному долученню педагогів до спільної  творчої роботи , підвищенню теоретичного та практичного рівнів їх фахової майстерності, створюють оптимальні умови для обміну досвідом.   

   






                                                                             І.Слєпєнькова, методист закладу

Переглядів: 36 | Додав: Знамянський_ЦДЮТ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar